
از وقتی با همیم روزها و روزها گذشتهچه تلخ ... چه شیرین ... خدا را شاکرم که در تلخی ها کنارم بودی و شادی ها را به کامم شیرین تر کردی عزیز لحظه های بی قراریم پنجمین سال یکی شدنمان مبارک ... ...
ادامه مطلب
xa0 از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ ... چه شیرین ... خدا را شاکرم که در تلخی ها کنارم بودی و شادی ها را به کامم شیرین تر کردی عزیز لحظه های بی قراریم چهارمین سال یکی شدنمان مبارک ... ...
ادامه مطلب